Τρίτη 22 Μαΐου 2012

Γεια σας καλοι μου φιλοι
Τι ηταν αυτο χθες το βραδυ στις 3 η ωρα το πρωι? Κουνηθηκαμε για τα καλα!!!!!!6,2 ο σεισμουλης
και πηγαιναμε και ερχομασταν και δεν σταματουσε....
Εγω ξυπνησα συην αρχη και λεω ζαλιζομαι τι ειναι αυτο?Ο Ρορυ μας αρχισε να γαβγιζει τρομαξε και αυτο το καημενο το ζωντανο... Τελος παντων μακρια ηταν το επικεντρο, εξω απο την Σοφια σε μια πολη αλλα απο οτι διαβασα ειχε μικρο εστιακο βαθος...
Τι θα γινει φιλοι μου με αυτην την συννεφια? Μας εχει σπασει τα νευρα....Θα ερθει το καλοκαιρι οπως το ξερουμε η οχι? Βαζεις σακακι ζεσταινεσαι βγαινεις χωρις σακακι κρυωνεις....Παιρνεις ομπρελλα,υην κουβαλας σε βαραινει δεν βρεχει...Δεν την παιρνεις αρχιζει η βροχη μουσκευεσαι...
Περιεργη κατασταση.....
Εκανα μια πολυ ωραια ζακετουλα για αυτην την εποχη που πιστευω θα σας αρεσει και σας.
Ειναι ιδανικη για τα βραδακια αυτην την εποχη.
Ειναι πλεγμενη απο ενα νημα,που το παρηγγειλα απο εξω [δεν υπαρχει εδω] λινο με ακρυλικο μαζι....γυρω γυρω εχω πλεξει με το βελονακι με μεταξωτο νημα στην ιδια αποχρωση μια μπορντουρα ,της εχω βαλει σειριτια πλεγμενα στο χερι,φουντακια και μεταλλικα χαντρακια ...
Δειτε την...

1 σχόλιο: