Δευτέρα 4 Ιουνίου 2012

Καλημερα φιλες μου και Χρονια σας Πολλα
Ζεστη και υγρασια επικρατουν στην Θεσσαλονικη μας σημερα.Η πολη ειναι ηρεμη και αδεια
Σαν να ειναι Κυριακη.Ολα τα καταστηματα ειναι κλειστα και οι δημοσιες υπηρεσιες επισης.
Για να πω την κακιουλα μου οχι οτι οταν ειναι ανοιχτα γινεται τιποτα αλλα να, υπαρχει μια βαβουρα. Μια βαβουρα που λατρευω φιλες μου.....Τρελλαινομαι να ειμαι με κοσμο και φασαρια αλλα να χαζευω χωρις να μιλαω και να αποτυπωνονται στο μυαλο μου εικονες και εμπειριες απο ολα αυτα που βλεπω....Μου αρεσει να χαζευω βιτρινες και να εμπνεομαι για τα επομενα πλεκτα μου.Παντα προσθετω δικες μου ιδεες και ποτε δεν επαναλαμβανω το ιδιο ακριβως σχεδιο.....
Βαριεμαι ευκολα...
Σημερα ειμαι λιγο κρυωμενη και γιαυτο καθομαι στο σπιτι και ισως γιαυτο με επιασε και αυτη η εξομολογητικη διαθεση.....

Να σαε δειξω και ενα μερος απο την κολεξιον με τις τσαντες μου....
Μπορειτε να τις βρειτε στο Etsy.com/goldenyarn
Δειτε και δυο ακομη.
Ελπιζω να μην σας ζαλισα κοριτσια με την φλυαρια μου
Σας φιλω και να ειστε ολες καλα.

3 σχόλια:

  1. καλημεραα και περαστικα σου!!! τελειες οι τσαντες!!!λοιπον πρεπει να μου κανεις μαθηματαα!!τελειωσε!!!οχι τζαμπα φυσικαα!!!φιλιαα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν περνανε τα λεφτα σου σε μενα ειτε ευρω ειτε δραχμες...χαχα
    Τωρα το καλοκαιρι που θα ερθω Ωραιοκαστρο θα βρεθουμε και θελω να δω απο κοντα και τα κοσμηματα σου....φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πάρα πολύ όμορφες οι τσάντες σου!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή